“You broke my nose.”

A few new snippets from Season 4 are in “The Buzz.” Watch below.

First off, Amnesia Eric speaks! Well, he did before, its the second time we’ve heard him speak this season but nevertheless, he sounds adorably shocked that this Sookie person is so violent.

Secondly, – Sookie, why are you hitting Amnesia Eric???

Maybe “new and improved” Tara needs to teach Sookie some pointers this season on how to behave like a proper lady. Erm.. Or maybe not.

And could it be what I think it is… Sookie is perhaps washing Eric’s feet when Pam zooms in?

Related Posts with Thumbnails

51 comments to “You broke my nose.”

  • Vickie

    Oh my giddy aunt, Sookie was washing Eric’s feet. At least we’re getting something straight from the books.

    I kinda like that she hit him, it’s not the first time. I’m really liking this Sookie, well at least from what they’ve showed so far.

    [Reply]

    Ashley Reply:

    Yep, I agree.

    This is actually one of my favorite book 4 moments, besides the list and the car proposal.

    :D

    [Reply]

    Ashley Reply:

    Oh, and I like that she hit him too, it’s kinda funny. :lol: Hey, Eric likes feisty Sookie too.

    [Reply]

    C.K. Reply:

    How adorable does amnesia Eric look? He is such a cutie. I really hope they include the scene where he climbs into her bed and she takes his hand. True Blood Sookie would probably just kick him out. The next night he wanted to cuddle to funny.

    [Reply]

    Dee Raikkonen Reply:

    It’s too bad that Pam had to burst in. Eric had not pulled his jeans off yet, lol.

    [Reply]

    WaitingForSunday Reply:

    She really needs to stop cockblocking him!

    [Reply]

    Willowbella Reply:

    I love that they’ve included this too…I really didn’t think they would. Look how adoringly he’s gazing at her. *sigh* This is the first real glimpse I’ve seen of the other side of Eric. Most of the other promos I’ve watched seem to show AE all fangy, so he really doesn’t seem that different. I suppose they want to keep that stuff as a surprise, although it’s been talked about plenty recently which just makes me desperate for a sneaky peek, so this helped. :)

    [Reply]

  • mag

    the scene on the couch and he is shirtless, they shouldn´t let him wear anything this season, why does Sookie give him even close???!!! LOL

    [Reply]

  • Lor

    So excited about Amnesia Eric… I spy AE wrapped in a blanket with Sookie bent over his feet! It’s given me more faith that they won’t fuck it up this season.

    [Reply]

  • jayetea

    I LOVE that she’s washing his feet. I also love how low on his hips those jeans are…sweet baby jesus. Pam is looking fiercer than ever. YAY Season 4!!!

    [Reply]

  • sheldon

    Oh God is it here yet???!!!! I honestly cannot remember being this excited for a TV show. I feel like a giddy teenager.

    And AE’s “you broke my nose” makes me so excited for Skars this season. I have always rated AS’ acting and it sounds like (with the reviews from the media who have view the first few eps) he hits it out of the park.

    [Reply]

    C.K. Reply:

    We still have to wait two more weeks for the Amnesia Eric Sookie stuff. I know I will be watching episode one and two several times.

    [Reply]

  • SacredmOOn

    It gives me alittle more faith to that this season won’t be a complete upset.

    [Reply]

  • heart's desire

    Did I just see Sookie washing AE’s feet? *thud*

    [Reply]

  • Northwoman

    Looks like Pam can come and go out of Sookies house too. Eric definitely is the owner.

    [Reply]

  • jam04

    This ALMOST makes me overlook the Queen Bill crap.

    [Reply]

  • emma

    Would the Pam/Sookie female, oestrogen scene at Fangtasia happen before or after the feet washing scene?

    Eric can just walk around shirtless all season, I’m down with that.

    [Reply]

    Dee Reply:

    The Pam/Sookie scene at Fangtasia happens before because you can tell in that scene Eric doesn’t have amnesia yet. Well it’s happening around the same time but Sookie probably won’t find out until after she leaves Fangtasia and that is when she finds AE.

    [Reply]

    emma Reply:

    That makes sense, thank you!

    [Reply]

    hime Reply:

    I agree… I guess Sookie finds Eric on the way from Shreveport to BT. I think Pam feels through the bond that something bad happened to her maker and she tracks him until Sookie’s house.

    [Reply]

    Mony Reply:

    Yep @Dee this is exactly what i think will happen! :)

    [Reply]

  • C.K.

    Tara went all out with those stakes. They were crosses with the ends carves into a point. Tara’s not being a very good christian there. I wonder if they are her stakes or the magic shop happens to keep them in the back just incase.

    That clip of Sookie washing Eric feet or whatever she is doing looks like she is doing something else. I know its not but Pam runs in and Eric stands up all of a sudden. Sorry inappropriate(reminder of a certain scene in book 10).

    I think the scene when Sookie is walking and she gets this surprised look on her face is her seeing her newly painted house owned by Mr. Northman.

    [Reply]

    SVB Reply:

    Yep I think you might right there CK, on the Sookie snippet.

    [Reply]

    Dee Raikkonen Reply:

    I really like her surprised look. It’s hilarious and pretty.

    [Reply]

    C.K. Reply:

    Yes and it looks like Sookie really likes the house. I think deep down she will appreciate that Eric bought it even if she is to stubborn to admit it.

    [Reply]

    Dee Raikkonen Reply:

    Maybe that was the move which they called romantic yet diabolical.

    [Reply]

    Ashley Reply:

    Yeah, she’ll never admit it to him, especially after him walking in and claiming her as his LOL, but she’ll be happy she has her house and that it’s restored.

    [Reply]

    AB Negative Reply:

    And he paints it yellow for her…her favorite sunshine color.

    [Reply]

  • skargasmic

    I really cannot wait to this tomorrow! I am getting more and more excited. She is washing his feet! :D

    [Reply]

  • LydiaB

    I’m assuming she hits him because he lunges at her in the car.

    [Reply]

    LydiaB Reply:

    And also it probably just felt good after all the crap she’s been dragged into with him, lol

    [Reply]

    Kirsten Reply:

    No one says she can’t be opportunistic too! I can just see it. “Really Eric? No idea who you are? Not sure what a vampire is? Just hold still a moment and I’ll show you…”

    [Reply]

  • Amy

    “You broke my nose!” OMG! He is so effing cute! Sookie, go easy on the poor guy. But I am guessing he tries to munch on her or something.

    I am getting so excited!

    [Reply]

  • TrueVampLove

    Did u guys see,who went into sookie’s car? It was totaly eric

    [Reply]

  • harmony

    Can I be more eager?
    AE is a cuttie!! I like the fact that she hits him, but he doent hit her back. I mean being a vampire and the instinct, he could have hurt her bad but no!!

    Pam will be shock when her maker attact her, omg

    [Reply]

  • Freyja

    Sookie tending to Eric’s wounds and he has the ugly afghan around him, probably from her car. Can I get a squeeeeee :D

    [Reply]

    sheldon Reply:

    squee!

    [Reply]

    Mony Reply:

    ssssssqqqqqqqqqqqqueeeeeeee

    [Reply]

    AB Negative Reply:

    Ditto…

    [Reply]

  • AlexNr1fan

    Omg I’m speechless, he looks so hot and totally yummy as AE, this season 4 will rock our world!

    [Reply]

  • Well, she is either definently washing his feet, or giving him a Blow Job, lol, like from DITF. Over the course of the season, I think Sookie will totally be frustrated and at her wits end by the fact that any vampire can just burst into the house, especially Bill and like Pam did in the scene above. Rescinding that invitation was her protection, hopefully she regains the deed to that house and control over it, before Russel comes busting in.

    [Reply]

    WaitingForSunday Reply:

    Well, if I was that close to him, it would definitely be the latter, but alas she’s just washing his feet. Hmmm, maybe it’s foreshadowing of BJ’s to come. *cough*

    [Reply]

    Vamped78 Reply:

    Lol. Well, I wouldnt be opposed to some 69 action either. That happened in book 4. Maybe there is some hope.

    [Reply]

  • I cannot effing believe they kept the feet washing from the books! LOL!
    AE’s storyline is surprisingly panning out very similar to the book… Although maybe in the second half of the season things will be completely different… But that’s ok. :)

    [Reply]

  • EricObsessed

    Oh man! Oh man! I am so excited for this storyline, it’s like a dream come true! And Pam just needs to take a step back outside cuz Sookie is in a great position right there in front of sexy hot AE!!!

    [Reply]

  • Freyja

    I just saw a still from that scene with Sookie in front of Eric. He has rolled up his jeans, looks like she’s acually washing his feet :D Or maybe tending to his wounds.

    [Reply]

    SVB Reply:

    She’s washing his feet ;)

    [Reply]

    Freyja Reply:

    Squeeeeee!!!!!

    [Reply]

  • mag

    I don´t know if she is really washing his feet, in the waiting sucks teaser it looked like Eric was wearing shoes.

    [Reply]

    Serena Reply:

    Yeah it did, but I’m quite sure that the actors wear those type shoes when the directors aren’t actually shooting their feet. lol. We wouldn’t want Skars to be walking around barefoot the whole time if he didn’t have to, now would we? :lol:

    In some other behind the scenes promo clips, Pam was shown to be wearing similar shoes and sweatpants, but in the other versions of that scene she’s wearing a dress and heels. So I really do think this is just common habit while certain appendages aren’t being filmed.

    He’ll be barefoot. Trust. ;)

    [Reply]

  • Fuzzy Peaches

    D’oh – can’t watch this in Canada. :(

    [Reply]

Leave a Reply

 

 

 

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>